همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود.


توسط شفیق فکه، شبکه ایثار برای هر شهید عزیز یک آلبوم تصاویر اختصاصی ساخته می شود

یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰

 

مدیر پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه، شبکه ایثار با اعلام شروع انجام این اقدام گفت در این راستا تا کنون کار ساختن آلبوم های اختصاصی در بزرگترین آلبوم تصاویر دفاع مقدس و شهدا حدود پنج هزار تن از شهدا به پایان رسیده است و به لطف خدا و مدد شهدا ادامه کار به خوبی پیش می رود.
لازم به یادآوری است که تعداد شهدا بیش از دویست هزار نفر می باشد که به همین علت ممکن است تا رسیدن به نتیجه نهایی قدری زمان و فرصت نیاز باشد که در این رابطه از مخاطبان عزیز تقاضای صبر داریم. 

پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه، شبکه ایثار اولین سایت و شبکه اینترنتی نهاد مردمی دفاع مقدس و شهدا می باشد که در راستای زنده نگه داشتن ارزشها و پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت راه اندازی شده است و به هیچ نهاد، گروه و سازمان وابسته نیست و به صورت کاملا خصوصی اداره می‌شود.

این نکته خیلی مهم است که این تشکیلات عظیم و بی نظیر با سابقه بیش از بیست سال سابقه فعالیت در غربت محض و بی توجهی مسئولان بسر می برد و فقط توسط یک نفر با هزینه شخصی اداره می شود و پنج نفر از خادمان شهدا نیز در برخی از سایت های این مجموعه به ارسال محتوا می پردازند. این سئوال به صورت جدی مطرح است که وظیفه مسئولان در این زمینه چیست؟ 

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت گلزار شهدا متعلق به «پايگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فكه» می باشد.
عضویت در خبرنامه

پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه، شبکه ایثار به منظور زنده نگه داشتن ارزشها و پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت راه اندازی شده است و به هیچ نهاد، گروه و سازمان وابسته نیست و به صورت کاملا خصوصی اداره می شود.