همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود.


رونمایی از دانشنامه شهدا و ایثارگران جمهوری اسلامی ایران توسط سردار جعفری

دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷

آیین رونمایی از دانشنامه شهدا و ایثارگران با حضور سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه، شامگاه دوشنبه (7 خرداد) در مجتمع فرهنگی غدیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

به گزارش خبرنگار شفیق فکه، شبکه ایثار، سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم رونمایی از دانشنامه شهدا و ایثارگران اظهار داشت: ایجاد دانشنامه شهدا و ایثارگران کار مهم و ارزشمندی است و جای این سامانه در فضای مجازی خالی بود. این کار ما را یک قدم به شناخت عمیق‌تر شهدا نزدیک و نسبت به آثار و معارف شهدا آگاه می‌کند.

وی افزود: امیدواریم با این بسترسازی خوبی که امروز صورت گرفته همه کسانی که می‌توانند در فضای مجازی تولید محتوا کنند، با بهره‌گیری از این دانشنامه وارد این عرصه شوند.

سرلشکر جعفری بیان کرد: این دانشنامه باید به خوبی معرفی شود و به همه افرادی که در عرصه فضای مجازی کار می‌کنند شناسانده شود و باید با همکاری با بسیج فضای مجازی و سراج کار در این رابطه پیش برده شود.

وی با تاکید بر اهمیت معرفی این سامانه جامع گفت: اگر این کار به خوبی معرفی نشود، این زحمات هدر می‌رود و بهره‌برداری خوب از این سامانه نخواهد شد.

سرلشکر جعفری عنوان کرد: من آمادگی دارم تا جلساتی را با بخش‌های مختلف جهت معرفی این سامانه برگزار کنیم و از آن‌ها بخواهیم تا در این خصوص همکاری‌های لازم را داشته باشند.

همچنین در این مراسم چند سایت دیگر پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه، شبکه ایثار از جمله وب سایت و سامانه ثبت گلزار شهدای سراسر کشور بر روی نقشه بین المللی (ایران و جهان) توسط سردار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی شد.

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت گلزار شهدا متعلق به «پايگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فكه» می باشد.
عضویت در خبرنامه

پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه، شبکه ایثار به منظور زنده نگه داشتن ارزشها و پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت راه اندازی شده است و به هیچ نهاد، گروه و سازمان وابسته نیست و به صورت کاملا خصوصی اداره می شود.