همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود.


شناسایی شهید جاویدالاثر کرمانی پس از ۲۸ سال

جمعه ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت : پیکر شهید محمد شادمان ماهانی به عنوان یکی از شهدای جاویدالاثر این استان بعد از ۲۸ سال شناسایی شد.

محمدرضا حسنی سعدی  در این رابطه گفت : شهید محمد شادمان ماهانی فرزند حسین که در عملیات بیت المقدس ۵ به شهادت رسید در منطقه پنجوین تفحص و شناسایی شده است.
وی  شهید ماهانی را از ورزشکاران و نیروهای ورزیده ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت:این شهید بزرگوار دارای یک فرزند پسر است که وی نیز ازورزشکاران بنام آموزش و پرورش استان کرمان به شمار می رود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان افزود: شهید شادمان ماهانی متولد ۲۲ دی ۱۳۴۱ است و در ۲۲ فروردین ۱۳۶۷ در عملیات شناسایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
سردار حسنی سعدی بیان داشت: پیکر شهید ماهانی روز شنبه ۲۰ شهریور به همراه ۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس به عنوان شهدای برائت از مشرکین به کرمان می آیند.
گفتنی است دعای عرفه مسجد صاحب الزمان (عج) کرمان، بخش چترود و شهرستان های سیرجان، رفسنجان، بم و جیرفت در روز عرفه به حضور پیکر شهدای برائت از مشرکین عطرآگین خواهد شد.

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت گلزار شهدا متعلق به «پايگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فكه» می باشد.
عضویت در خبرنامه

پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه، شبکه ایثار به منظور زنده نگه داشتن ارزشها و پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت راه اندازی شده است و به هیچ نهاد، گروه و سازمان وابسته نیست و به صورت کاملا خصوصی اداره می شود.