همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود.


حاج کاظم شکری پدر شهیدان سید علی و سید محمد شکری به فرزندان شهیدش پیوست.

سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵

"اِنّا لِلّـه و اِنّا اِلیـهِ راجعـون"

مِنَ المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه و مِنهُم مَن یَنتَظِرو ما بدّلوا تبدیلاً

با کمال تأسّف و تأثّر اطلاع یافتم که در ایّام سوگواری شهادت ششمین مهر فروزان آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق(ع)، پدر بزرگوار دو تن از شهیدان والامقام دورۀ دفاع مقدّس، حاج عبّـاس شکـری، دوران فراق فرزندان برومندِ خویش را پشت سر نهاده و به جمع آن دلاورمردانِ عرش آشیان پیوستـه است.  

بدون تردیـد، تربیت فرزندانی نیکوخصال و تقدیم آنان به پیشگاه سرور و سالار شهیدان، حضرت عبدالله الحسین(ع) و نیز صبر جمیل بر غمِ هجران آن عزیزان، بر کارنامۀ حسنـات آن عبدِ صالح خداوند خواهـد افـزود.

پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه ضمن عرض تسلیت به محضر خانواده های معـزّز شهـدا و ایثارگـران انقلاب اسلامی، بویژه خاندان مکـرّم شکـری، از درگاه احدیّتِ متعـال مسئلت می نمـایم تا آن پدر مهربان را شفیع و دستگیرِ ما در روز واپسیـن قـرار دهـد.

به همین مناسبت مراسم شب هفت  آنمرحوم در روز جمعه 15 مردادماه از ساعت 18/30 الی 20در مسجد علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار میگردد.

 

 

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت گلزار شهدا متعلق به «پايگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فكه» می باشد.
عضویت در خبرنامه

پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه، شبکه ایثار به منظور زنده نگه داشتن ارزشها و پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت راه اندازی شده است و به هیچ نهاد، گروه و سازمان وابسته نیست و به صورت کاملا خصوصی اداره می شود.