همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود.


تشییع و خاکسپاری سردار رشید اسلام شهید حاج حسین همدانی در گلزار شهدای همدان/دوشنبه ۲۰ مهرماه

جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴

20 مهر ماه با حضور پرشور مردم صورت می‌گیرد

خاکسپاری سردار رشید اسلام در گلزار شهدای همدان/خدمات سردار همدانی فراموش شدنی نیست

رئیس ستاد مراسم بزرگداشت سردار شهید همدانی از برگزاری مراسم تشییع و تدفین سردار همدانی در روز بیستم مهرماه در همدان خبر داد.

خبرگزاری فارس: خاکسپاری سردار رشید اسلام در گلزار شهدای همدان/خدمات سردار همدانی فراموش شدنی نیست

سردار مظاهر مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با تبریک و تسلیت شهادت سردار حسین همدانی، ایشان را یکی از افراد تأثیرگذار در جهان اسلام خواند و اظهار کرد: ولایتمداری و ولایت‌پذیری ویژگی شاخص سردار همدانی بود که برای همیشه ایشان را ماندگار می‌کند.

وی با اشاره به زندگی سراسر جهاد سردار همدانی در راه دفاع از دین مبین اسلام و گفتمان انقلاب اسلامی افزود: ایشان هر جا که نیاز بود برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی و انتقال پیام انقلاب اسلامی حضور داشتند.

 رئیس ستاد مراسم بزرگداشت سردار شهید همدانی با اشاره به تشییع سردار در تهران گفت: عصر روز نوزدهم مهرماه پیکر مطهر این شهید بزرگوار وارد همدان می‎شود که برنامه‌‎ریزی برای استقبال مردمی انجام شده است.

وی با بیان اینکه بدون تردید مردم شهیدپرور همدان حضوری چشمگیر در این مراسم خواهند داشت، تأکید کرد: خدمات ماندگار شهیدسردار همدانی به اسلام و نظام بر هیچ کس پوشیده نبوده و نیست.

سردار مجیدی با بیان اینکه مراسم تشییع پیکر شهیدسردار همدانی روز دوشنبه بیستم مهرماه از میدان امام(ره) آغاز می‌شود، گفت: در همان روز تدفین در گلزار شهدای همدان انجام خواهد شد.

وی  با اشاره به اینکه با تشکیل کمیته‌‎هایی کارها برای برگزاری مراسم بزرگداشت این شهید والامقام انجام شده است، گفت: شهیدسردار حسین همدانی حق بزرگی به گردن ایران اسلامی دارد.

رئیس ستاد مراسم بزرگداشت سردار شهید همدانی از مردم شهیدپرور و ولایی همدان خواست به مانند همیشه در گرامیداشت خدمات شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشکوه ظاهر شوند.

به گزارش فارس، سردار رشید اسلام «شهید حسین همدانی» شب گذشته در حال عبور از مسیر حلب سوریه حین عملیات مستشاری در کمین تروریست‌ها قرار گرفت و به شهادت رسید.

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت گلزار شهدا متعلق به «پايگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فكه» می باشد.
عضویت در خبرنامه

پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه، شبکه ایثار به منظور زنده نگه داشتن ارزشها و پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت راه اندازی شده است و به هیچ نهاد، گروه و سازمان وابسته نیست و به صورت کاملا خصوصی اداره می شود.