همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود.


۸ شهید غواص مازندران شناسایی شدند

یکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴

8 شهید غواص مازندران شناسایی شدند و بزودی بعد از اعلام هویت تشییع و تدفین می شوند.

جانشین اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از شناسایی هویت هشت شهید غواص مازندران در بین شهدای غواص خبر داد.

خبرگزاری فارس: 8 شهید غواص مازندران شناسایی شدند

سرهنگ علیرضا یدالله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به اینکه 30 شهید دفاع مقدس قرار است در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در 13 شهر مازندران تشییع و تدفین شوند، اظهار کرد: از تعداد 30 شهید، 22 شهید گمنام و هشت شهید شناسایی شدند که هویت آنها به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی درباره مسیرهای حرکت و استقبال شهدای گمنام دفاع مقدس افزود: شهدای غواص به مدت چهار روز در 6 محور مورد استقبال مردم مازندران قرار می‌گیرند.

 جانشین اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران درباره تاریخ استقبال و مراسم شهدای گمنام دفاع مقدس اظهار کرد: این شهدا  از تاریخ 15 تا 18 مرداد در همه شهرهای مازندران تشییع می‌شوند.

یدالله‌پور خاطرنشان کرد: مراسم شب وداع با 30 شهید غواص و خط‌شکن شب دوشنبه 19 مرداد همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور 20 هزار نفر از عاشقان و رهپویان راه شهدا در باغ موزه دفاع مقدس مازندران برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مراسم تشییع شهدا از ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 20 مرداد از میدان شهدا تا حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار می‌شود.

جانشین اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: دو شهید گمنام غواص و خط‌شکن در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در حسینیه عاشقان کربلای ساری خاک‌سپاری می‌شوند.

وی افزود: بقیه شهدای گمنام از تاریخ 21 تا 25 مرداد قبل از دهه کرامت در شهرهای بهشهر، نکا، میاندورود، شیرگاه، پل‌سفید، ساری، گنج‌افروز بابل، محمودآباد، ایزدشهر، عباس‌آباد، فریدونکنار، چالوس و آمل تشییع و تدفین می‌شوند

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت گلزار شهدا متعلق به «پايگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فكه» می باشد.
عضویت در خبرنامه

پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه، شبکه ایثار به منظور زنده نگه داشتن ارزشها و پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت راه اندازی شده است و به هیچ نهاد، گروه و سازمان وابسته نیست و به صورت کاملا خصوصی اداره می شود.