همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود.


«محمد خانی»؛ جانباز شیمیایی و نخبه مخابراتی دفاع مقدس به کاروان شهدا پیوست

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴

 به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، جانباز شیمیایی «محمد خانی» ساعات نخستین بامداد امروز چهارشنبه 6 خرداد ماه 94 دعوت حق را لبیک گفت و به‌سوی یاران شهیدش شتافت.

محمد خانی فرزند اسماعیل که از نخبگان مخابراتی و راداری هشت سال دفاع مقدس بود و یکی از محافظان امام راحل(ره)، در شلمچه شیمیایی شده و بارها جانبازی را در سال‌های 61 و 62 به‌خاطر اصابت ترکش‌ها نیز تجربه کرده بود. عوارض گازهای شیمیایی او را به سه سرطان روده، ریه و خون مبتلا کرده بود که سرانجام بعد از شیمی‌درمانی‌ها و معالجات مختلف، پزشکان متخصص اعلام کردند که دیگر ادامه درمان او امکان‌پذیر نیست. دو هفته آخر حیات خود را در خانه‌اش سپری کرد تا اینکه امروز پس از تحمل سا‌ل‌ها رنج ناشی از مجروحیت شیمیایی به کاروان شهدا پیوست.

 

جانبازی و شهادت این مجروح شیمیایی توسط سپاه پاسداران تأیید شده است و پرونده او برای احراز شهادت در بنیاد شهید و امور ایثارگران در دست بررسی است.

 

 

مراسم تشییع پیکر مطهر این جانباز شهید، فردا پنج‌شنبه، 7/خرداد/ 94  ساعت 8:30 با حضور دوستان، همرزمان و خانواده شهدا از مقابل درمانگاه فاطمة الزهرا(س) در شهرک شهید محلاتی آغاز خواهد شد.

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت گلزار شهدا متعلق به «پايگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فكه» می باشد.
عضویت در خبرنامه

پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه، شبکه ایثار به منظور زنده نگه داشتن ارزشها و پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت راه اندازی شده است و به هیچ نهاد، گروه و سازمان وابسته نیست و به صورت کاملا خصوصی اداره می شود.